besvikelse följs av besvikelse så varför inte bara hälla lite socker på?

för några dagar sedan fick jag ett blått kuvert i brevlådan. den hade en fin rosett i kanten och innehållet var örhängen formade till blommor. jag beställde dem ifrån en tjej som bara bor bara några få mil ifrån mig i grannstaden och hon gör väldans fina smycken alldeles själv. hennes shop har allt man kan tänka sig (här) och hon har även en blogg (här).



för övrigt har jag haft studiedag idag och för första gången på länge har jag verkligen inte gjort någonting alls på en hel dag. såg på veronica maggio och marit bergman förut på popcirkus och blev ännu mera sugen på att se dem. varför måste konserter vara så dyra för och varför måste alla mina favoritartister komma samtidigt just hit? igårkväll fick jag suget på konserter igen. känns alldeles för länge sen och det är något speciellt med basdunket i magen och att dansa till live musik. Jag längtar så jag nästan spricker tills i sommar.

nu blir det p3 svea fram till klockan tio.


Kommentarer
Postat av: Josefin

söta =)

2009-03-18 @ 17:25:27
URL: http://josefiiins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0