jag har vart vilsen lisa men jag har tänkt på dig då.

idag var det dags för en väldigt fin vän att fylla år. den som jag tror peppat mest till sin födelsedag av alla dem jag känner (och jag undrar bara hur mycket hon kommer peppa om ett år när hon fyller myndigt?) nämligen så är det lisas sjuttonde födelsedag idag. och igårkväll slog jag in ett litet finurligt paket till henne.
 


detta tvingades hon sedan trycka på för att sedan öppna. hon hade nämligen önskat sig en ponny men efter noggrant överläggande bestämde jag mig för att hon får vänta ett år till för att få en riktig. helt enkelt måste man vara myndig för att ta hand om en, därför blev det en uppstoppad denna gång. men jag tror nog det duger lika bra det. den kan ju faktiskt gnägga!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så jättemycket! <3

2009-03-24 @ 20:57:36
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0