Du sa: du vet, vi väntar på ingenting, du vet ingenting väntar på oss.

det som det mest handlat om den här veckan är att två av mina allra bästa vänner har fyllt arton. Anna och stina har äntligen fått komma ut ur nappstadiet som vår mentor så roligt uttryckte det. alltså den här veckan blev innehållande små hyss, roliga bilder uppsatta på skåp, straff i form av ballong runt handleden, födelsedags fika för anna med sofia och discobowling i fredags där lilla jag gjorde två strikes i rad och vann.



själv strejkade jag nattsömn några dagar för att få tid för skrivandet då all vaken tid mest gick åt till religionsplugg. budget för februari är också uppskriven, det blir knapert i ekonomin när det är mycket som man vill göra. imorgon efter mitt kära fn-rollspels prov som jag föresten pluggat som en galning till hela söndagen, så ska jag ner på stan och köpa mig lite nödvändiga ting och någon onödvändig sak. det är jag värd efter tre veckors slit!

 

min mamma gjorde iallafall den här söndagen till något fint då hon bestämde sig för att det var dags för våfflor. jag vet inte hur många som slank ner i magen men det var en del. fy sjuttsingen så gott det är!

om mindre än två veckor smäller det. kan ju säga att vi nästan peppat sönder oss själva. nu blir det inget pepp på kanske en och halv vecka sen kör vi hård peppen fram till lördagen. bättre än såhär blir nog inte livet. jag tror fortfarande på vårens ankomst. våga vägra vinterskor!


Kommentarer
Postat av: JUUUUUUUHÄÄÄÄÄÄÄÄN

Nu ljuger du! jag vann! serien tog slut innan du hann att avgöra :P hehe

2009-03-08 @ 22:42:38
Postat av: stini

nej nu ljuger du! jag vann! för att jag hann inte köra och hade jag kört så hade jag vunnit över dig ;) sådetså.

2009-03-09 @ 16:41:49
URL: http://pancakeheart.blogg.se/
Postat av: stina

haha söt du är stina<3

2009-03-12 @ 15:09:38
URL: http://stiinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0