There's some fireworks in the sky and they will soon fade like you.

för några dagar sedan fyllde ännu en av mina bästa vänner arton år, nämligen sofia. och jag utnämner här med mars till den födelsedagstätaste månaden på hela år. igår var tydligen den nyblivna artonåringen ute och kastade klot i bowlinghallen hej vilt omkring sig. det skulle man velat se, en fröjd för ögat!



min helg har däremot inte innehållit några bowling klot snarare en massa feberyra då jag varit sjuk. varje gång jag blir sjuk känns det som om jag blir bortkopplad ifrån världen även om det varit helg och jag inte missat någon skola. på något sätt får man också en himlans massor ny energi som man inte riktigt vet vart den kommer ifrån. kanske borde vara sjuk oftare helt enkelt. 

 

vissa ting måste ha tid att smälta in. tids nog börjar man att tycka om det och plötsligt gör man upptäckten att man inte klarar sig utan det. andra är likt fyverkerier, det slår till med världens smäll och träffar precis rätt. och genom ett ögonblick är man fast, riktigt djupt.  

fyverkeri, peggy lejonhjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha , tack för bilden . det var lite zötiizz på den alltså! :D

2009-03-30 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0