Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart innan du ens testat?

helgen är förbi och jag får trevliga kommentarer i bloggen om att en viss foffan vill vara påverkad hela tiden för då är livet som mest underbart. själv skulle jag vilja gå utan strumpbyxor med fötterna istoppade i ett par bruna sommarskor någon annanstans än här. med solen i ryggen eller i ögonen. hoppa på en konsert till ljudet av when you were young. jag var en liten bit på väg idag.



för första gången på cirka fem år har jag pluggat fast jag faktiskt inte behövt det och detta känns otroligt bra nu när jag väl är klar med det mesta. förvånad över hur situationen i skolan förändrats över bara några få månader. samtidigt sitter ju alltid den gamla känsla i - att man aldrig gör tillräckligt. men jag försöker ju! och det borde vara det som räknas.

solen sken idag iallafall vilket är ett trevligt avbrott i vardagen och det är tre veckor kvar till påsklov. det ni! jag lovar mig själv att ta mera bilder nu, nu när det bli ljusare.

(för när jag inte kan komma bort fysiskt är jag tacksam för att jag kan göra det mentalt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0