Have to find a soft heart in somebody new.



i veckan fick jag ett paket på posten. innehållet var så underbart fint, ni får en liten smygtitt. en del av er kan säkert tillochmed lista ut vad det är för någonting. att få saker på posten måste vara höjden av glädje. jag vet inte vad som gör det så speciellt. kanske att man inte får det så ofta att när det väl ramlar ner ett litet paket i just ens egna brevlåda känns det otroligt fint.

just nu tittar jag på popcirkus på datorn, mejlar släktingar för att tacka för presenter och använder min söndag på det sätt den passar bäst till. idag ska jag inte missa one tree hill heller.



igår gjorde jag och min far en utflykt till en stad närintill. pappas samlingskiva spelades om och om igen i bilen och solen sken in genom rutan. vi letade brun rislampa till mitt rum men det var slut överallt. istället kom vi hem med en ljusslinga till mitt rum och en golfklubba till min far.

solen har varit framme hela helgen vilket gör att jag utropat några få gånger eller så att nu är det minsann vår. imorgon ska jag cykla till skolan för första gången på vad som känns mycket länge. jag tror jag blivit lat och otränad. när sofia och jag cyklade för att köpa gott i lördagskväll blev jag väldigt trött. sånt går inte för sig!

idag är det första mars också. alla tiders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0