i hela mitt liv har jag väntat på livet, jag tog mest den roll som man mig gav.



lyckan kom trots allt i ett sms idag och efter veckors väntan är min kamera i tryggt förvar i famnen igen.

kameran & vår nya symaskin lyckades bli det enda positiva på hela dagen dock. förövrigt har mitt sista sommarlov någonsin förstörts (och jag kan bara hoppas att jag får ett g i matte b annars kan jag bara hälsa sommarn 09 hejdå) och skolan verkar aldrig riktigt vilja släppa det ångestframkallande strypgrepp det en gång tagit. det är helt enkelt för mycket huvudbry för att min mage ska klara av det.

& jag borde börjat leva när jag hade chansen, inte nu.

Kommentarer
Postat av: Alice

skolan.

ruinerar.

liv.

såhär.

på.

vårkvisten.



ta hand om dig.

2009-05-13 @ 22:54:56
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0