sex.

ett sorligt grey's anatomy avsnitt och jag storbölar i soffan. 

det är samma person som skrev hundra dagbokssidor frågandes varför tårarna aldrig kom, hur pinsamt det var när alla grät på konserter förutom hon själv. det är samma person som har tårar forsandes ner för kinderna nu efter ännu en film med lyckligt slut, efter ännu ett cheese youtube klipp. 

för många är tårar ett tecken på att någonting är fel. för mig är det tvärtom och det här är bara ännu ett bevis på att jag aldrig tidigare varit så lycklig inombords som det senaste halvåret.

Kommentarer
Postat av: Alice

jag tror att det är bra att gråta till något sorgligt på tv. dels för att det egentligen inte är varken riktigt eller viktigt. men man får nog utlopp för allt annat som man borde vara ledsen över men som man bara stänger inne.

2009-05-14 @ 08:23:33
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0