När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?

de senaste dagarna kan nog beskrivas på ett enda sätt, berg och dalbana. dock inte värsta balder utan mera som något mindre som inte åker lika mycket upp och ner men däremot fullt tillräckligt för att jag ska känna mig lite snurrig just nu.




det som tryckt ner mig totalt på jorden dessa dagar (ett urval) - jag får inte läsa min litterär gestaltningskurs, skolan överlag med för mycket inlämningar, prov, kompromisser och förmåga att krossa ens drömmar totalt, trötthet, tårar, en symaskin som gått sönder, en rektor som lyckas bryta ner en med bara en ynka fnysning och så mycket var min dröm värd i hennes ögon.




det som gett mig, trots ovannämnda, leenden på läpparna, skratt och små knaslyckor - mina kära vänner som lånar ut sina öron, att det blivit kul att köra bil, världens sötaste syo som iallafall försöker, att det inte är helt kört om nationella i matte går åt pipsvängen, twilight tillsammans med lisa (ja, lite ynka frälst), knasiga filmklipp med johan, känslan av "jag ska minsann visa er att jag kan", gummistövlar och den största knaslyckan av dem alla, min kamera kommer hem nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Liis

Ja, du blev lite (läs: mycket) frälst. I know it! Vi håller våra tummar för att NP i matte går alldeles utmärkt för oss båda två. <3

2009-05-10 @ 11:34:01
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0