du var full och jag var full, i aprilsolen.

det har gått kvällar nu då det känns som sommarlov, som oändliga nätter & dagar utan slut. jag känner att det hättar lite i ansiktet från kanske för många timmar i solen men jag klagar inte. 

på valborg blev det grillat hos johan, sofia och jag gjorde en favorit i repris och tog pizzorna med oss till bryggan vid kanalen och idag blev det grillat på altanen här hemma och jag konstaterar, mat smakar tusen gånger bättre utomhus.



eftersom my dear kamera fortfarande är på nikons sjukhus (därav är många bilder inte riktigt nyaste nytt) har jag bestämt att jag ska bli filmarn med hela stan istället. sofia fnissar åt mig men fnissa bäst som fnissar sist säger jag bara.

och sen kom maj, hej.

Kommentarer
Postat av: fisken

det var tider det, i sommar får vi ta massa nya hopp bilder från bron, yay!

2009-05-03 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0