I found a pair of broken glasses and finally I can see clearly.

några dagar senare, nu vet jag vart jag vill vara. jag vill vara på en brygga vid stångån och lära mig dyka från flotten, sy när regnet smattrar mot fönsterrutorna och hoppa från den röda bron rakt ner i vattnet. jag vill vara på en båt i loftahammar tillsammans med dem som får mig att skratta mest och jag vill dansa fötterna sönder till live musik över bar himmel i julinatten. jag vill vandra gata upp och gata ner i en huvudstad jag lärt mig att älska. cykla på en landsväg, se en soluppgång & en solnedgång och bara vara stina.



toner:
(framåt är bakåt och bakåt är fel) Stopp! - peggy lejonhjärta

Kommentarer
Postat av: Liis

I´ll be right beside you, dear.

2009-05-07 @ 17:30:20
URL: http://dancingday.blogg.se/
Postat av: anna

bilder visar sann lycka!:)

2009-05-07 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0