Du är så bräcklig det kommer att krossa dig.

på lördagen åkte johan & jag ner till stan för att titta på studentorkesterfestivalen. kändes en aning som sommar med flugsvampsfärgad klännig och barbent tills jag fick gåshud över hela benen.



lördagskvällen bjöd sedan på en fest hemma hos johan som vi kom överens om bara kunde beskrivas i de välvalda ord här under (från en vagn i paraden.) och eftersom detta i efterhand blev kvällens och nattens slagord glömde jag liksom bort kameran i ett hörn i johans rum, förutom kanske några fem minuter under tidig kväll.





annars kan de senaste ouppdaterade dagarna beskrivas som en aning ångestladdade, söndertrasad hals och lite besvikna miner över prov som gått helt åt fel håll. fast några solsken stunder har faktiskt existerat, tack & lov.

& markus krunegård säger det mycket bättre än mig
Jag muckar gräl med allt det där jag också vill men inte törs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0