I will be scared like I am, you and me let's steel a car?

senaste dagarna har varit fyllda med händelser. ledighet likamed uppesittarnätter till klockan tre, dricka kopiöst mycket te, cykla hem barfota, massor av onyttigheter, häng i sofias tvättstuga samt mycket inslag av regn.



jag har nog aldrig sett en finare regnbåge än den här över, det kan jag lova. i onsdags åkte johan och jag från staden där regnet fullkomligt öste ner, ut till vackra ljungsbro där solen alltid skiner. så påstår i alla fall en viss sofia. 



igår spelade johan & jag golf, det var första gången jag höll i en klubba i år. på kvällen kom markus och det blev en riktig vi-gör-vad-som-faller-oss-in-kväll som innehöll kubbspel (vilket jag vann överlägset över de andra två (!) gånger), kyckling+potatissallad+baguetter, köra runt & låta en bigge spela gitarr i bilen, senare en maria, massor vidingsjöminnen, stora mängder te och en himlans massa musik.

& idag har det varit staden, inhandlandes lite bra ting, bland annat en väldigt efterlängtad skiva. för tillfället smsar jag med foffan, jo det blir nog hon & jag ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ville bara säga- härlig människa du är

2009-05-22 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0