Alla är rädda, men jag är glad att slippa vara ensam och rädd idag.

i fredags var det jävligt hårt, jag levde för två (på ett positivt sätt) , som markus krunegård skulle sagt, kanske. jag har ett väldigt stort skavsår på min fot & idag har jag badat och solat tills mina axlar blev röda och mitt hår är fortfarande blött.

"när det går att bada då är det sommar"
det var väl ungefär så någon sa på andra bryggan idag, jag håller med. det är sommar nu! & ännu en gång konstaterar jag att jag har världens finaste vänner, det finns inget som slår dem.



jag balanserar lite utanför, vid kanten & vet inte hur nära jag har till stupet, vet inte om jag kommer hålla ihop eller gå sönder.


Kommentarer
Postat av: lovisa

stina stina. du fina

2009-06-04 @ 13:14:04
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0