nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen.

just idag, just nu är jag mer lik ett tjurigt barn än mig själv. ett barn som inte vill bo på gotlands mest isolerade ände, som inte vill ha en kropp som är trasig & som inte vill att gradmätaren ska visa -18.3. jag vill kunna teleportera mig fritt, att det gick att komma till stockholm genom ett knapptryck & fårösund genom två. & att någon kunde laga mig eller att det gick att kasta hela mojjängen i väggen som tove skrev i ett sms. 

& likt ett tjurigt barn vill jag att någon (mamma, pappa, vem som helst) ska ordna upp alltihopa (mig.)   

Kommentarer
Postat av: Lisa

And I will try to fix you. <3

2010-12-02 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0