vi går ut & brinner upp i natten & skyller allting på våra fyllehuvuden.

jag spenderar kvällen med mitt för tillfället långa hår & tänker att calle aldrig kommer låta mig glömma bort gårdagens finaste kommentar - "vad är det man säger nu igen? gott nytt år!"  annars känns allt som vanligt, bråk med föräldrarna - tonårshjärtat slår fortfarande & ingenting förstår de. julen var som den i stort sett alltid varit & jag bor för stunden bland golfklubbor, pappas arbetsbyxor & flyttkartonger med mina kläder i. katten & jag har tillbringat hela dagen i soffan & jag hoppas att jag kan få förflytta mitt bakishäng till en annan del av vidingsjö ikväll.

förövrigt - vi skulle ju önskat god jul, världens bästa katt & jag, men det blev liksom aldrig riktigt av. Därför önskar vi nu mera att de sista dagarna av tvåtusentio ska slå högt på era listor över dagar värda att minnas. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0