oh daddy dear you know you're still number one but girls they wanna have fun.

måndag & världens finaste alexander fyllde 19.



tisdag onsdag torsdag vad ska jag önska mig? vart någonstans försvann mina fina hörlurar & längtar våren efter mig också?

jag fikar med en gammal vän glädjer mig för solsken & blå himmel trots kylan sjunger med i låtar när jag egentligen skulle skriva projektarbetets uppsats slås ner av att jag så gärna vill räcka till för alla hela tiden men aldrig aldrig någonsin når fram - jag skriver klart någonting fantiserar om nytt jag vågar inte ringa jag klarar inte av att skriva brev - vem är jag? vad är min dröm? 

alldeles för simpelt för att verka intressant. 

(jag är hundrasextio centimeter över havet men jag hoppas någonstans att mina ord kan nå högre än så.)



fredag & med min kompanjon stina delar jag vingelvatten. den sköna gröna golfen ska puttra ut på vägarna till samhället där en viss sofia påstår att solen alltid skiner. and i sure wanna be the one to walk in the sun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0