det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå.

efter hemvistelse i två dagar & en nästintill sömnlös natt var det dags. efter mycket pyssel med mat & bål dök de första upp runt sju. & det bevisas att människor minsann vet vilket godis jag tycker allra mest om & det bevisas varför jag tvingas göra nya skivor till varje fest (för på något mirakulöst sätt lyckas dem alltid försvinna)



trots att några mycket viktiga människor fattades & trots att snön låg väldigt djup så bevisar den där fredagen också mycket annat - att jag har några av världens finaste människor runt omkring mig, that's what she said & det kan ibland finnas dubbelt upp av mig (jag ser två av dig.)



söndag & lilla jag fyller nitton år. vi har balträning tidigt tidigt på morgonen & inte ens hälften är där, vi snubblar runt på fötterna. 

väl hemma igen & släkt skulle komma runt fem istället plingar klockan mycket tidigare & där står fyra mycket fina personer som har lurat mig allesammans. För johan skulle inte alls till farmor&farfar, lisa skulle inte alls bort, Alex hade aldrig hämtat några allergitabletter & johanna var bara där, riktigt bakis trött men hon var där.  

"inte kan vi lämna dig på din födelsedag ensam - den tabben gör vi inte om."

tack för det mina hjärtan - fin födelsedag.


Kommentarer
Postat av: johan som ser två av dig :P

Hoppas att du kommer att komma ihåg den här födelsedagen på ett bra sätt :D <3

2010-02-24 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0