leave the bourbon on the shelf and i drink it by myself.

lördag lär oss - man borde föralltid stanna på förfesten.



på en förfest slipper du må illa på en buss, du får ha exakt vilka låtar du vill & det kan i sin tur vara hur interna töntiga gamla & okända som helst (man, i feel like a woman!) borttappa risken är minimal, du behöver inte springa in i oönskade människor & du kan strunta i om du är gör galna ting eller konstiga moves - det är inga som dömer där ändå. & när ögonen börjar falla tar du en tur till närmsta tvättstuga eller badrumsgolv.



fredag & gull mamma fyller år. söndag & alla hundratals snurrar gör att man mår lite illa. jag ska läsa filosofi text men äter glass med chokladsås, blåser på mina sår & känner hur ilska & besvikelse sakta rinner ut.



if it makes you happy it can't be that bad.


Kommentarer
Postat av: Liis

Hjärtat, jag är inte långt bort. Hör av dig om du behöver, jag saknar dig, stini. Jag ser dig inte ens i skolan längre.

2010-02-07 @ 18:03:06
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0