I'm all messed up and I'm ready to go.

jag lever. & mesta dels går jag runt & försöker greppa att att om en vecka kommer jag sitta på en camping uppe i borlänge. festivaltältet är inhandlat. & festivalstolen. festivalväskan är påbörjad (om än smått) & festivalskivorna har börjat pusslas ihop. gratis-smsen är fixade för länge sedan & de ska användas, flitigt.

men det är så mycket som händer innan dess. så som att jag har akut stina behov & nu ska cykla bort till garnisonen för att få stilla det behovet en aning. nej, jag kunde inte vänta till på fredag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhåhåhåh jag är också snart festivalfärdig. underbart.

2011-06-22 @ 02:49:18
URL: http://silentshouters.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0