så har den drabbat mig igen, den stora ensamheten.

idag har mitt forna nio månader långa internatliv gjort sig påmint big time i form av 1. rastlöshet ("rastlöshetens monster bara kluckar inom mig") 2. den hemska upptäckten att det inte går att knacka på närmsta dörr/gå rakt över gatan/springa till andra sidan huset för att hitta någon som precis som jag inte har någonting vettigt för sig eftersom det är söndag. en söndag då alla allt som oftast blir sådär härligt sällskapssjukna & bara vill snacka strunt i någons säng flera timmar i sträck. eller titta på ännu ett sex and the city avsnitt. eller gå bort till affären för att handla onyttigt.

nu tar jag & mitt kluckande rastlösa monster cykeln bort till ica för sällskap finns kanske inte att köpa, men det finns choklad.


Kommentarer
Postat av: F

choklad är bra grejer.

och!

(nästan gång rastlösheten kliar - sätt dig i bilen och kör till stockholm vettja!)

2011-06-21 @ 00:47:53
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0