here you come again just when i've begun to get myself together.

det finns baksidor med allt. du är en baksida.

jag vänder mig alltid om en extra gång. tittar åt det håll du stod senast. vill helst att du ska råka titta åt mitt håll lite för länge så att jag inte ska vara den som är den som väntar. i ett maktspel av vem som berörs mest förlorar jag & vem fan vill vara den som bryr sig?

du är en bekräftelse som visar på att jag fortfarande har känslor. att jag fortfarande bryr mig, att det fortfarande spelar roll & jag skulle göra vad som helst för att slippa vara den som är den. jag har väntat klart & jag är trött på att undra hur dina händer skulle kännas mot mina axlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0