vad i all sin dar, har du mangovodka kvar? är du sparsam eller snål? SKÅL!

såhär innan jag (förlåt vi) kommer sätta mig (oss) på cykeln & trampa ner till den lummigaste trädgården i stan för att fira så vill vi, min mangovodka & jag, bara önska dig en glad dag. ja just det precis, du där. du som fortfarande inte klätt på dig (du är naken!), du som misstänker att detta kan bli den sämsta midsommaren någonsin & du som redan tagit första nubben.

vad händer här? jag & min mangovodka förbereder oss, med irländska toner, för att mest njuta av varandras sällskap, på gott & ont.  


Kommentarer
Postat av: tove

irländska toner- det kan inte bli fel!



och! ...jag hoppas flarren är tom idag bruden!

2011-06-25 @ 13:14:55
Postat av: tove igen

ps. snygg fin söt ball

2011-06-25 @ 13:15:44
Postat av: Ralf

Jag har fortfarande inte öppnat NÅN av mina vodkaflaskor.. Hmmm... Ingen ordning på mig ;)

2011-06-26 @ 10:54:03
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0