Borde förstått att du behövde något mer.

det går bara på repeat i mitt huvud så fort det blir tyst runtomkring. jag vill inte det här. jag orkar inte det här. jag vill inte det. jag orkar inte det. jag vill inte. jag orkar inte. jag vill. jag orkar. inte. jag. jag. vill inte. orkar inte. jag vill inte ha med det här skitiga jävla bajs livet att göra någonting mer. jag orkar inte skriva fler ledsna blogginlägg. jag orkar inte försöka leta upp meningen med varför jag andas för jag tror den föll ur min ficka när ståldörren slog igen bakom mig & jag har ingen lust att försöka hitta den igen. jag orkar inte försöka finna fina ord att beskriva hur jag känner för den ruttna äckliga klibbiga sanningen är att jag vill vända livet ryggen likt det vänder sig ifrån mig hela tiden. från&med nu, kan det fara åt helvete. så fuck you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0