jag skulle förstå om du ändrade dig & vände om.

så det är en söndag som känns som vilken annan dag som helst & jag avskyr dem där fula delarna av mig själv. nu igen. & vad jag önskar att jag kunde vara ett smartare drag, en lösning. ett ljus när det svartnar. en glad nyhet. en krydda i tillvaron. en vad fint att du får vara med henne människa.

för några timmar önskar jag att en skulle slippa använda karta & kompass för att lära sig mig. att jag inte skulle vara en utmaning. eller en börda. eller någonting som kan komma att tynga ner. att en slapp be om andra om råd när det gällde mig. att om jag var en låt skulle jag inte vara nåt annat än det här. att jag inte skulle vara en melissa-låt överhuvudtaget. 

men så är det the story of my life. att jag alltid vill vara enkel & inte så förbannat jävla svår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0