kan inte stanna kvar så jag drar.

det har gått 1 månad & 1 dag sedan ett trasigt skrutt till människa packade in sig själv i en bil tillsammans med fyra andra. & flydde. nu gör jag om det. fast det mesta är utbytt. bil mot buss. en annan stad på b. andra människor fast fortfarande mitt hjärtas fröjd & glädje. 

jag tror egentligen att det här kan vara bland det sämsta en ledsen människa kan göra. det löser liksom ingenting att kuta ifrån det som värker. men än så länge har det blivit så hiskeligt bra att göra just det. som gotland. som alla stockholmsturer. som fred&kärlek. så det får bära tills det brister eller brista tills det bär. det här trasiga skruttet far iväg nu, i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0