Well i hope that i don’t fall in love with you ’cause falling in love just makes me blue.

ibland säger jag att jag inte vet vad jag ska säga. oftast är det lögn. nu är det mer sant är någonsin. för jag tror dem trillade ur en bil när någon klev ur en annan. & jag hann liksom inte ta upp dem ifrån marken så jag glömde dem där.
 
jag vet inte vad jag ska säga för jag vet inte hur en berättar om när en är såhär. det är en ovan känsla jag krigat mot i flera år & jag har inte riktigt slutit fred med den. inte riktigt accepterat. idag är det vapenvila. imorgon kan det vara krig. så jag gör som mina vänner säger åt mig att göra. tar det mañana, hakuna matata & jobbar lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0