But it don't snow here, it stays pretty green, i'm going to make a lot of money then i'm going to quit this crazy scene.

jag behöver inte julafton. det är en dag som vilken som helst som gärna får passera. att ha en dag för att inse att min familj kan skratta fram träningsvärk i magen tillsammans. det var en höstdag jag såg det. tydligt. på dagen jag ska känna gemenskap känner jag ensamhet som allra tydligast. den där som mammor pappor vänner katter mjukisdjur släktingar bara kan lindra. som ett plåster över öppet sår. det är någonting mellan siffra 2 & 4 som får mig att bara vilja ha ett namn blinkandes på mobildisplayen. inte från vemsomhelst. från honom. han som jag låtsas inte vilja ha men hoppas finns.

men jag sitter i min säng, dricker cider ur vinglas med river på repeat. känner i kroppen hur jag behöver gå barfota någonstans soligt. vara vaken om nätterna. läsa böcker fyllda med ord. fylla någonting med mina egna. vara på äventyr. om 2 timmar är det 365 dagar kvar till nästa julaftonsdag. den måste få vara annorlunda. det måste jag se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0