i'm proud of me, of who i am & want to be, a woman now so insecure, sometimes afraid but i still want more.

dessa mellandagar som förvirrar upp hela veckan. jag fuskar & spelar söndagslistan fast det bara är torsdag. jag klagar inte alls för jag slipper gärna att kliva upp 5 i 5 & räkna dagar. på ett sätt vill jag bara att det nya året ska ticka in. för det är dags. samtidigt är det ingen brådska. jag vet ju att det kommer. siffrorna kommer att ändras & december byts mot januari & allting börjar om.

den här hösten har varit så lång. så lång att jag hann lura mig själv att det här skulle kunna vara nog. det var ljug. jag måste vidare. se mera. känna mera. skratta mera. fucka upp mera. älska mera. & det ska ske. det ska ske för att jag säger att det ska det. jag ska se till att det gör det. men just nu är det mellandagar. imorgon ska höstutväxten försvinna & sedan ska jag få krama någon som jag längtat efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0