det är du som bestämmer, valet är ditt men allt det här - hela världen husen bilarna på gatorna & vinden allt det här alla löven på träden med grenarna åt fåglarna i parken, alltihop är ditt du kan göra vad du vill - med allt det här.

vi har allting kommer bli bra på högsta volym på vägen hem. jag har jeansjackan på mig för jag har bestämt att det är vår. precis som när jag bestämde mig i nian & gick med de vita tygskorna hela vägen till skolan. i snö. i februari. men precis som vi måste ha låten på högsta volym måste jag ha min mammas gamla jeansjacka nu. det gör oss lite lättare. den gör mig lite lättare & allt som gör att en tappar några gram av själen är värt att frysa för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0