Leva rockstjärneliv utan rockstjärnor i.


jag har inte varit här. det betyder egentligen inte att jag varit någon annanstans men helgen var helt fucked up galen & jag var tvungen att sova ifatt de sömnlösa timmarna & sova bort den ångest som sömnlösa timmar kan ge. men helgen var inte bara knas. Den var fin också. där över kaffet & chailatten eller vinglasen. sådär som jag nog egentligen vill att varenda dag ska vara. fast lite mer sömn kanske. lite mindre breaking the law. det blev mars också. mitt i hela röran. det kanske var våren som slog i mig. ville komma ut. 
 
 
nu är det redan tisdag & utanför mina neddragna persienner skiner en sol. det syns igenom. jag har inte bara dragit upp dem ännu. kanske inte vill se dammtussarna i hörnen. De syns så tydligt i solstrålarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0