Säg mig att det finns något mer, mer än bara droger & dagen efter.

jag behöver någonting nytt. stjärnorna på himlen syns även fast jag är inne i stan & jag behöver någonting nytt nu. & jag tycker att jag tålmodigt väntat. jag har skrapat rutor i minusgrader hela vintern. jag har frusit fingrar vid någon busshållplats. jag har fått mitt hjärta att sluta värka. & jag har hållt ut. jag har intalat mig själv att allting kommer bli bra. varenda dag har jag intalat mig själv det. & trott på det. jag har sålt hundratals burgare. & jag har hållt ut. det tål att upprepas för det är precis det jag har gjort. det är inte det att jag inte är tacksam för det som givits till mig men jag behöver någonting nytt. kom hit & rör om, jag behöver någonting att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0