it would have been good memories to keep.

du väger tungt
och jag vågar aldrig känna efter vart jag står.


idag är det den sista riktiga skoldagen tvåtusenåtta, som att ni redan inte visste det? jag insåg det själv inte förrän imorse. mitt historia prov har tagit knäcken på mig. igår satt jag nästan hela dagen vid datorn (förutom två timmar då jag gav upp och tittade på världens finaste one tree hill avsnitt istället.) hellre hade jag velat se malina dansa runt med en sopkvast som hon gjorde i tisdags kväll när anna höjde volymen på stereon. julkonserten var fin, det efteråt kunde jag undvarat.

idag upptäckte min moder att marit bergman kommer till konsert och kongress den nionde april. Det gjorde min morgon!

Kommentarer
Postat av: natalie.

nej jag vet. men den där killen var helt makalöst snygg. jag dreglar fortfarande!

2008-12-18 @ 23:03:29
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0