so do you lover her? wait, i don't wanna know.

jag sitter här och slickar skålen ren efter min oerhört goda delikatess, mosad banan, smält choklad och glass. mumma för magen skall jag få be att tala om. samtidigt som jag gör detta lyssnar jag på myspace musik vilket blivit min nya hobby nu för tiden. finns allt bra många sjukt fina band där.

upptäcker även här i min jakt på ingenting att marit bergman ska släppa ny skiva till våren, vilket jag hoppas är sant. det är verkligen på tiden för något nytt av henne, jag längtar! om cirkus fyra timmar är det julafton och jag har väl inte uträtta det som borde vara uträttat men hey, jag har hela natten på mig. 



Kommentarer
Postat av: oscar

åter igen en vacker bild!

2008-12-23 @ 20:43:13
Postat av: malina

fina stini! (:

2008-12-23 @ 21:58:25
URL: http://somethiingpretty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0