The night is here and the day is gone and the world spins madly on.

det är väldigt stressiga veckor som väntar, på ont och gott.
på vägen från stan till sofias brors lägenhet lyckades jag och sofia bryta ihop
ett antal gånger, det är mycket överallt , i och utanför skolan men det tror jag att 
fler än mina kära klasskamrater och jag kan skriva upp på.

däremot fick vi tillslut lägga av med vårt ältande, jag och soffan, och fantiserade
istället om peace and love.
- "tänk dig solen steker, du sitter där och hör musik i bakgrunden. . ."
- "med en öl i handen."
- "usch öl är inte okej! inte under några omständigheter, nej."


Kommentarer
Postat av: L

åh du ska på peace and love? Det är mycket trevligt! :D

2008-12-04 @ 20:32:21
Postat av: sofia

men vadå . jag gillar att klaga.

P&L är grjen alltså! :D

2008-12-05 @ 00:00:18
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0