Toaletten spegeln, jag har stirrat färdigt på den och vem blir inte ful i sextio Watts ljus?

julavslutning idag då, cosy! (jag visste jag skulle få in det ordet någonstans)

iallafall tror jag inte jag skrattat så mycket på så länge, först estetettornas skönsång som lisa efteråt så fint påpekade var precis min humor, tätt följt av vinnarna av klasskampen som fick en att vilja ha en klass som kunde bestämma sig och sedan följde interna skämt mellan mig och en viss sofia. att malina också råkade öppna en toadörr vid fel tillfälle tog väl priset för att dagen idag var en dag för träning av magmuskler.

när jag kom hem somnade jag alldeles utmattad i sängen. och nu kommer mina käraste snart hit för lite frosserier och firande av att vi klarat oss igenom halva vår gymnasietid. Tål att firas!  

Kommentarer
Postat av: stina

förlåt att jag inte kom tår i ögat. Hoppas ni lyckades ha kul utan moi vilket jag är säker på att ni lyckades =P

2008-12-19 @ 19:58:10
URL: http://stiinafina.blogg.se/
Postat av: sofia

Älska internskämt. toppendag!! ;D

2008-12-20 @ 23:18:12
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0