Och innan dagen börjat är kvällen redan här.

idag när vi skulle åka bussen in ifrån ljungsbro (mitt andra hem) så började det snöa.
först när vi stod vid busshållplatsen så kom det små fjuttiga korn som sakta föll ner mot marken, sen ju närmare vi kom in mot staden ökade det på mer och mer och när vi väl kom in till linköping och skulle gå i affärerna var det svårt att inte bli träffad av dessa stora flingor som nu svävade ner. på två meter hann båda mina ögon bli prickade av varsin stor snöflinga.

på något vis blev jag lycklig inombords. snö är fint, väldigt fint trots att det kanske gör att jag måste åka buss på morgonen men det spelar faktiskt ingen roll. snart är mitt rum klart med, då ska jag stänga in mig där lyssna på julsånger dricka te och äta pepparkakor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

peppakakor & mjölk :D



tack för trevligt sällskap igår/idag <3

2008-11-19 @ 17:51:12
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0