och när blev den här stan så liten ?

det enda som existerar i mitt huvud just nu, och har gjort hela dagen är att jag
imorgon måste jag tvinga mig själv upp ur min säng och ut på haningeleden
tillbaka till skolan och jag vill så inihelvetessjuttongubbarsmycket verkligen inte dit.
 
och jag vill på något vis återfå den där extra energin som gjorde att jag lyckades, även
de mest gråmålade och taskiga dagarna, ta mig upp ur sängen och masa mig i väg
till skolan och klara den.


men höstlovet har varit wunderbart
med inslag av skylten, death metal, lasse lindh konsert (oh snygg basist),
hyra fem filmer=nörda film, skratta sönder kvällar och nätter,
äta pizza, besöka ljungsbro, slöa bort dagar och bara vara, ingen skola!

det enda som riktigt saknats är tid med my dear lis men jag hoppas och tror
att vi lyckas klämma in våra träffar i skolan och på våra cykeldejtar. 
oh, hon är en av mina få solstrålar i de annars så trista korridorerna. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gick på haningeleden idag. apropå igenting.

jag vill inte heller till skolan. det tar emot.

dessvärre har inte jag ett allt för fint lov att se tillbaka till.

2008-11-02 @ 20:12:51
Postat av: Malin :)

erkänn het basist! ihihi ; )

2008-11-04 @ 16:54:39
Postat av: stina

ja, sjukt het!

2008-11-05 @ 17:04:16
URL: http://pancakeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0