Good night goodbye it's late and i'm too tired to cry.

här sitter man igen som ganska många gånger förut med hundra måsten nafsandes i nacken

och allt man vill är att tända ljus, stänga in sig på sitt rum smutta på teblandning med honung och mjölk och vara ensam för att man valt det inte för att det bara blev så och låta hello saferides röst och toner fylla rummet till bristninggräns och inte känna att allting man måste göra bankar på dörren och beordrar en att släppa in dem

men jag har ju inte ens ett eget rum så

min grupp är ändå ganska söt och vi bestämde att det minsann inte blir något jobb för oss någon dag av studiedagarna. det finns i och för sig väldigt mycket annat jag borde göra och skulle behöva rensa undan, effektivitet kallas det tror jag undrar om jag pallar med.  

Kommentarer
Postat av: sofia

mwe mwe mwe . din grupp är söt :D

och nej, jag kan svara direkt! jag har inget liv och jag borde plugga men i stället sitter jag här. men...jag har en flik där det står loggbok på, jag har kommit några rader iaf ;)

2008-11-17 @ 19:21:59
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0