det spelade ju ingen roll den där augustikvällen om min mage ballade ur, om jag aldrig fann den jag sökte du var ju där, allt som behövdes.

jag lyssnade på gamla fria nord på bussen hem och som alltid sjöng lite tyst med i "varför
inte stänga av solen fort för vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig."

jag kommer hem och upptäcker, precis som malina redan infomerat tidigare under dagen,
att filmen om världens finaste artist och man ( ja för jag vågar faktiskt säga det nu) inte kommer visas i linköping, inte ens i närheten och någonstans där sjunker mitt hjärta ihop istället tittar jag på klippet om och om igen och vill så gärna

sen finner jag att filmen kommer släppas på dvd vilket får mitt hjärta att istället göra glädjeskutt och nu i stunden funderar jag på om jag ska redan nu boka den, så det är säkert att jag får den som en julklapp till en själv en otroligt fin julklapp liksom från världens bästa artist

lars winnerbäck


sofias bild!


Kommentarer
Postat av: anna

weei, mina händer! :P

2008-11-26 @ 16:13:33
URL: http://astrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0