lila, lila snart är du ett minne blott, ett foto i byrålådan.

mitt rum är tomt, mina ägodelar är undanskuffade i olika hörn och
jag kan berätta för er att lägenhet nu känns mindre än den någonsin gjort förut
i knappt två veckor kommer jag sova i vardagsrummet och gå på jakt efter mina
kläder varje morgon men jag är lycklig i alla fall

för snart har jag nya tapeter inne i mitt rum och äntligen, äntligen kan det mera
se ut som jag faktiskt bor där till skillnad mot förut, då det mera kändes som
en tolvåring hade fått inreda det, vilket i och för sig är sanningen när jag tänker efter.

dags för te och frukt av något slag
+ kanske några mera rundor i mitt tomma rum, ganska roade när det ekar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0