it's october again, one more year's come and gone.

nevena och jag sa det på matten idag. Känns som att man missat att man börjat skolan och tror fortfarande man har sommarlov. så är det för mig, precis!

för det känns som att jag aldrig riktigt förstod när jag började skolan och helt plötsligt när det första provet dök upp fattade jag ingenting. jag har aldrig lyckats finna min plats i vardagslunket och höstkänslan. känns som jag befinner mig i snoozläge och aldrig riktigt vaknar till. min energi och ork är kvar bland lata sommardagar och nätter av äventyr på jakt efter lycka. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad mysig du får sommaren att låta stina!

2008-10-22 @ 16:29:23
URL: http://stiinafina.blogg.se/
Postat av: stina

one tree hill med favvosar och inget mer tänk på P.L.U.G.G!!!=D

2008-10-22 @ 20:39:35
URL: http://stiinafina.blogg.se/
Postat av: sofia

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh , jag håller med . bläbläblä , bara så du vet tyckte jag om våran konversation förut. BAJS :D

2008-10-22 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0