Just as long as I’m with someone.

jag känner ett leende smyga fram som inte riktigt går att sudda bort
det var länge sedan jag kände den glädje jag sitter och små myser med just nu
suger på den likt en karamell man inte vill ska ta slut

jag laddar ner glad musik till en skiva, flinar åt att min pappa löd mitt 
tips om ekologiska grönsaker, pillar på bilder jag fotat, längtar efter en ny kamera
kryper upp min nya säng och tar ner mina stjärnor ifrån taket.

ler för jag vet att jag kommer att klara mig.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

det låter fint. att livet flyter på utan gropar just nu. just i denna sekund. låt sekunden bli dagar, månader, år.



eller något.

2008-10-18 @ 14:13:17
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/
Postat av: sofia

snygg bild!

2008-10-19 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0