It nearly swept me off my feet and I'm back in the rain.

jag såg just en film som gjorde mig sådär mysigt mjukvarm i magen, definitely maybe.

behövde lite sådant efter att cyklat hem i spöregn. för första gången någonsin
sen jag började på folkunga har det regnat hela vägen hem och jag blev inte arg
ett enda dugg för att jag blev totalt dygnsur. jag mötte lisa på vägen men hon
såg inte att det var jag och jag kunde inte ropa för så kopiöst mycket regnade det!
 







Did you know that 35 people try to jump off the Brooklyn Bridge each year,
most because of broken hearts?

Kommentarer
Postat av: natalie.

men stini, mitt hår blir aldrig skitit typ. eller jo, kanske efter en och en halv vecka. men usch för dusch ;b

2008-10-21 @ 20:51:56
URL: http://.mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0