Varje gång jag skakat hem o längtat efter dig igen.

för en gång skull vill jag vara en drama queen
slå sönder någonting, skrika fula könsord eller sparka någon i skrevet
falla ihop i en hög på marken och skrikgråta rakt ut och peka finger emot himlen

bara för att jag aldrig testat att göra det
och bara för att jag är den som sitter tyst när det verkligen gäller, 
som inte kan gråta och som aldrig någonsin ställt till med en scen
jag som alltid måste kunna sätta ord på vad och varför jag känner
som jag gör så jag kan förklara så människor förstår 
 


(istället har jag alltid gått hem, försökt plocka upp mig själv
ännu en gång och stuttit framför spegeln och sagt, nu 
är det för helvetejävlarimig dags att skärpa till sig) 

Kommentarer
Postat av: malina

i know the feeling , älskling

2008-10-20 @ 20:50:49
Postat av: stini

önskar att ingen av oss egentligen skulle behöva känna igen känslan my dear :)

2008-10-20 @ 21:03:23
URL: http://pancakeheart.blogg.se/
Postat av: stina

tack stina. jag hoppas du vet mina med<3

2008-10-20 @ 21:05:36
URL: http://stiinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0