du är slagsmålet jag aldrig kan vinna.

jag borde och vill göra så mycket men ibland är tiden kortare än vad viljan räcker och jag tycker egentligen inte om att prioritera. "man kan inte alltid få det som man vill" särskilt inte när det gäller mina tankar, de där tankarna jag snubblar på ibland.

de som gör att min hjärna borde stoppas i ett undangömt hörn i vår lägenhet. de tankarna som gör att titt som tätt faller jag pladask med huvudet före rakt ner i asfalten. skrapar upp knän och händer.

jag vet att man inte kan gömmas sig för den man är, men ibland önskar jag bara att man kunde.


Kommentarer
Postat av: oscar

jag kan sätta plåster på din sår stina, jag backar dig i varje slagsmål min vän! vi slåss tillsammans:)

2009-04-26 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0