försöker förstå varenda handling rörelse eller ord från den vårt dumma hjärta bestämt sig att slå för.

känner mig som en tjurig femåring
"jag vill inte gå och lägga mig"

ett. varför får jag alltid sådana fix idéer i huvudet och vart kommer de egentligen ifrån?
 
två. jag saknar min kamera (det har inte ens gått en vecka)

tre. häromdagen kom längtan efter hultsfred som en enorm våg över mig, festivalvågen!

fyra. jag avgudar stina för att hon började leva efter världens bästa ordspråk och fick mig såld på det. 

fem. cykeldejter är klart underskattade (särskilt tillsammans med en viss filur vid namn Lisa)

sex. sen när blev jag såld på pojkar med rufsiga blonda frisyrer?


Kommentarer
Postat av: stina

sötnos<3

2009-04-27 @ 14:39:09
URL: http://stiinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0