någon hade sagt att jag var feg att jag alltid stod där bakom och höll med.

det gör inte mindre ont för att du
sjunker ner i rädslan 
för att leva




det blir påsk, det blir sol och jag tappar ord som jag inte vill tappa. till och med här tappar jag dem. och det blir april & jag får fullt upp med att hinna med allting jag vill hinna med (orden kommer på efterkälke då.) hela det är lovet har handlat om sena nätter, möten med gamla som nya vänner och en trip till norrköping där vi fyndade billigt och så mycket mycket mer än det.

imorgon kommer den artonsiffriga åldern inte ha någon betydelse och jag undrar lite i smyg om den någonsin kommer ha det. 

 

det här lovet har också handlat om att skriva ut min nionde dagbok och idag gjorde jag det. för er som inte vet har jag skrivit dagbok sedan elva årsåldern och det är många blad & många ord intryckta på de sidorna, framförallt många tankar som existerat där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0