vi gjorde sommarn tillsammans och jag önskar att tiden hade stannat då.

men du räknar med mig.



i veckan har jag träffat ett väldigt sött barn och för första gången tror jag att jag blivit omtyckt tillbaka. min kamera lämnade jag in för reparation. de säger det ska ta minst två veckor, och jag saknar den redan nu. annars är jag arg på skolan som bestämmer sig för att slänga på oss saker när det väl blir fint väder ute och det enda man gör är att titta längtansfullt ut genom fönstret och tänka "där vill jag med vara."



för övrigt har helgen känts som att jag själv kastats några år bakåt i tiden. förutom att johan håller i ratten istället för cykelstyret nu för tiden. 

(jag vet egentligen ingenting - jag hittar inga texter som kan beskriva tillräckligt bra och mina ord blir alldeles för personliga för att jag ska våga publicera dem, så det enda jag kan tänka på är avsnittet - you will always miss a best friend.)


Kommentarer
Postat av: stina

känner på mig att den här veckan kommer vara en "you will always miss a best friend" vecka... lova att ni alltid kommer finnas där, du och soffan och ert värda sällskap om helgerna stina<3

2009-04-20 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0