ni är en tröst för gråtna ögon, ni är en fallskärm när jag faller om natten.

stina
känner på mig att den här veckan kommer vara en "you will always miss a best friend" vecka, lova att ni alltid kommer finnas där, du och soffan och ert värda sällskap om helgerna stina<3



jag säger det säkert alldeles för lite, kramar er allt för sällan så hårt att ni knappt kan få luft och ni får nästan aldrig några blöta ovälkomna pussar. jag är väldigt dålig på att säga hur mycket jag uppskattar er och tycker om er, hur ni på något vis får ut det bästa ur mig och håller mig i ryggen de gånger jag nästan vill fega ur. 

jag säger det sällan men ni ska veta att ni får ord som hakuna matata att bli verkliga, att motton som helger är skiten egentligen inte behövs för allting med er lyckas alltid bli tio poängare, varje gång. 

Så, ja stina jag lovar att finnas där, som sällskap om helgerna, en axel för en blöt kind och någon som håller undan det trassliga håret när du inte riktigt landar så mjukt som du planerat. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är indelinköpingsbor. om jag bodde kvar skulle jag vilja lära känna er

2009-04-20 @ 23:09:55
Postat av: ogge

det var ett annorlunda accord du tog på bilden vad heter det ? :P

2009-04-27 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0